om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 15. oktober 2013

No fliri æ ja, Høst treet mitt :)

 Høst treet i hagen, det måtte få ut litt....

 Litt skjevt og litt skakk, det må være plena, litt søtt allikevel.

 Det ble masse lys av de små lyspunktene, de er kjøpt på Nille.

 Treet skal jeg ha med på julemesse litt senere på høsten.

 Artig.
 Ungene mente de ønsket seg et slike tre til Halloween, de lurte på om jeg hadde begynt å pynte nå alt. hihi

 <3

 Høsten har farget hagen min, Vakkert.

Klem!


4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...