om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 13. oktober 2013

Jeg fant, jeg fant.....


Har alltid en pose i lommene når jeg må på tur, og det var skikkelig flaks i dag. Med meg hjem hadde jeg fylt opp posene med mose.
 
 To lyskåler som ble tomme i går kveld, sto klare for å bli brukt i dag.
 
 Masse mose i flotte farger, legges i skålene......

 Kongler og lys til slutt, artig å se hva det blir til slutt. Drivved juletreet passer flott inn...
 
 Juletreet må pyntes, og det med 'kråkefot'
 
Krukkene er klare til bruk, og lyset tennes <3

Nå ble det koselig i paviljongen.

I morgen kommer ei ny og ubrukt uke, den blir helt topp, flotte høsten som vi har på besøk.
 
Klem!

12 kommentarer:

  1. Så flott og kreativt! Tenkte ikke på mose da jeg gikk i skogen i dag.....:-)
    Ha en super søndagskveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, koselig at du titter innom. :) Heldigvis hadde jeg poser i lomma, ellers hadde det nok blitt med lite tilbake. :)

      Slett
  2. Her blomstrer kreativiteten,utrolig flott!

    SvarSlett
    Svar
    1. Når været er så flott som i disse dagene, er lysten til å gjøre noe ute helt på topp. Så koselig at du stikker innom, Takk :)

      Slett
  3. Så flott!!...deilig med tur i skogen nå..og samle inn litt materiale er et must:)
    Ønsker en fin ny uke:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig i naturen nå Inger Marie, måtte bare dra med meg masse flott mose og lyng i dag. Alltid koselig at du stikker innom, Takk :)

      Slett
  4. Tjusigt !Ännu finare blir det när snön kommer ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. La, da forvandles alt igjen, flott med årstidene og gledene det gir oss, Takk for at du kikker innom. :)

      Slett
  5. Det skal ikke så mye til for å lage en fin høstoppsats. Kjempefin lun høststemning :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal ikke det, de sår der i naturen å venter, er oppsatser bare i seg selv og sine egne farger og fasonger. Takk for at du stakk innom, så koselig, Takk :)

      Slett
  6. Kjempefine moseskåler, og det drivvedtreet ble fantastisk fint :)
    Klem Inger

    SvarSlett
  7. Takk Inger, Kost meg godt i dag. Måtte bare dele på bloggen :) Blir nok flere juletrær etter hvert, så morsomt at de ble så populære.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...