om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 4. oktober 2013

Leker med høsten. God helg, nyt vakre dager!

 Løvhjerte på altan i flere varmegrader.

 Artig, så enkelt.

 Drivved engelen i solvarmen på altanen.

 Prøver meg på noe jeg ikke kan, hjerte surret med streng til å henge på veggen!

 Flott dag i går, da var jeg på tur. Nyter de flotte dagene!

 Rorbrygga i Namsos. synes noen det ligner?, orginalen kommer under. Ser jeg burde bytte det største huset til midten.

 Litt inspirasjon finnes over alt i naturen, så noen bryggehus har det blitt i det siste, og de har vært veldig populære.

Støpelysene i tekrusene, flotte til mørke høstkvelder, tar dem med i kofferten, til julemesse mot juletider, det blir spennende og mere blir det.

Høstferien til har startet, Klem!


8 kommentarer:

  1. Kjempe flott høstpynt du har laget.

    Ønsker deg en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  2. Flot pynt og smukt billede fra din tur.

    SvarSlett
  3. Flotte dekorasjoner! Ha en flott helg! Klem fra Kari.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Kari, dette var mitt første løvhjerte, følte jeg fikk det til....og......inspirasjonen til kvistehjertet har jeg funnet hos deg. Stor takk til deg Kari. God helg!

      Slett
  4. Hej Hej
    Kikker lige forbi din blog
    Hvor dejligt at kikke med :)
    God weekend
    Jeg følger dig helt sikkert :)
    Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Elisabeth, så koselig at du kom innom. God helg til deg også. Og så koselig at du vil følge med videre. Takk <3

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...