om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 30. oktober 2013

Er i kjelleren, og blir der ei stund....

 Stjerne dryss, det får en si......

 Gammelt men fullt brukbart, gjenbruk..... blir nok i kjelleren en stund nå...

 ...sånn, det meste kappet i små, små biter. Da er det bare å sette igang.

 Stjerner <3

  Så gøy, godt å ha masse å gjøre, det liker jeg. Disse er 10 -12 cm i diameter.

 Tauet er festet, klare til å få henge på treet.

 Da er det gjort, men har masse stjerner som venter på å bli satt sammen.

Lurer på.......Skulle jeg ha malt dette drivved-treet GRØNT, jeg bare tenker og ser for meg <3

Klem!

2 kommentarer:

  1. Flotte stjerner!
    Jeg synes drivvedtreet ditt var veldig fint slik det var nå :)

    SvarSlett
  2. Kjempekjekk blogg du har, med så mye fint !!!
    Tror nesten jeg må ut å lete drivved ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...