om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 18. oktober 2013

God helg :)

 Som de fleste har merket, det har kommet et hvitt dekke i natt.
 Små, vakre øyeblikk kommer til syne.
 Ikke alt løvet, har tatt seg tid til å falle på bakken.
 Stille, stille i hagen nå <3
 Litt står å venter, for å få komme i kjelleren..........
 Under tak er det godt. I kveld, blir det nok bål i bålpanna og tøfler og pledd i paviljongen, der blir helgekos.
 Og denne....den står og blomstrer over taket i paviljongen <3 KLOKKERANKEN <3
Den er kledd i snø på grenene, spørs om den klarer dagen.
 Vakker er den <3

 Pasjonsblomsten blomstrer med all sin kraft under taket.
 Vakkert!
 Blodbegret skal få inn i dag, skal prøve å få frø utover vinteren,
Stille, stille i hagen. Ønsker dere alle ei flott helg <3
Klem!

5 kommentarer:

  1. Det er vakkert men alt for tidligt til mig! Men du har ret, når sneen daler dæmpes alle lyde…⛄️

    SvarSlett
  2. Den klokkeranken var skikkelig flott! Den må jo være en skikkelig tøffing som ikke har frosset i hjel under snøfallet :-)

    Vakkert er det med snø- og alt blir jo lysere, men minst to måneder for tidlig!? Snø kan få komme til Jul for min del ;-)
    Får håpe det forsvinner fort igjen..? Uansett er det jo en vekker om at nå er det på tide å få gjort de tingene i hagen som ennå står ugjort ;-)
    Ha en fortsatt fin dag.
    Stein

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder. Er noe sårt men utrolig vakkert når den første snøen kommer og overrasker blomstrer og trær :)
    Jeg må bare innrømme at jeg elsker denne tiden. Og ønsker gjerne at det blir som i fjor at snøen blir liggende helt til våren. Så mye bedre enn vekslingen mellom regn, snø og frost som det normalt sett er
    Ønsker deg ei flott helg
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  4. Fine bilder. Det er fint med snø.

    Ha en fin fredag.
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempe fine bilder. Jeg kan nesten kjenne stillheten, som snøen gir.

    Ønsker deg en fin fredagskveld. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...