om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 14. oktober 2013

Klarer ikke å slutte, har jo akkurat begynt....

 Kos med mose, minstejenta ville ha sin egen liten hageflekk.

 Og den kan hun leke med på kveldstid, med batteridrevne lys, hun koser seg ute selv om det regner til langt på kveld.

1. Vi fant en gammel kurv.

2. Vi hadde lagd to eventyr-tre av drivved, og kappet to hus av litt drivved 

3.  Mose hadde vi masse av etter turen i går.

4. Masse mose og noen kongler.

 5.Minstejenta likte 'Kråkefoten' godt, og pyntet rundt hele korgen med den.

 Taddam damdam!

Huset og hagen er ferdig....trodde jeg....Nå har både rev, høner, to kuer, og ei kone flyttet inn...nå er det mørkt ute, men hun leker enda. Snakk om at hun koser seg med den nye hagen.

Klem herifra!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...