om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 3. mai 2013

Straks er helga her, og vi får noen flere grader, oppover på graderstokken.

 Drømmer, mens godstolen slites litt....
 
 Etter kraftig vind i går ettermiddag, er det ryddet i paviljongen til helga, det blir så godt.
 
 Første frø-sådde planten som blomstrer. Det er en vindel, den klatrer og vokser et par meter i løpet av sommeren. Den skal få stå inne i paviljongen fordi den liker ikke vind og trekk.
 Den fikk jeg av min mor.
 
 Stemorsblomst, har fått plass i koppene på drivved fjøla.
 
 Steinbed plantene har nå fått masse skjellsand over jordlaget.
 
 Skulle ha hatt et slikt et, sikkert noen som kan snekre et til meg......ellers får jeg gjøre det selv.
 
 Hvitveisa, den har jeg hatt siden i mars. Skal snart skifte den ut med noen ekte, men det er litt, bare litt tidlig her enda.
 
 Buskbom i søyle, den fikk jeg av mannen min første mai.
 
 Søtt, et bilde jeg fant i magasinet, Isabellas, dette er jo kos til helgen.
 
Skal drømme videre i magasinet mitt.
Nyt fredagen dere også, og lytt til fuglene...for de vet det er våren som er her.
 
Klem!
 
 

1 kommentar:

  1. Så nydelig Paviljong og lysthus du har! Virkelig et flott sted å "la humlen summe" ! Nydelig Impomea og vakkre arrengement med krus/potter og lys! Da er det bare å vente på enda mere varme....den kommer nå!!! Christin,cornelias verden.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...