om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 23. mai 2013

Skikkelig effektiv i hele dag, juhuu!

 Rakved-kassene har fått ramme i rundt seg. og dermed har de blitt et bilde.
 
 Flere rammer er ferdige.
 
 Engelen klarer ikke å bestemme seg hvor den liker seg best.
 
 Ettermiddagslur.
 
 Takløkrammene er også innrammet nå.
 
 Engler på en snor(trestokk)
 
 Noen flere rammer er klare.
 
 Siste ramme i dag.
 
 Trappa mi.
 
 obs...nå er det siste ramme...
 
Garasjetaket........
 
Klem!

4 kommentarer:

  1. Englene dine er så skjønne altså. Ja det er alt du lager for å si det slik. Koser meg med innleggene dine. God helg. Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Så dyktig du er.... takløkrammene har jeg jammen lyst til å kopiere, men først måååååååå jeg bli ferdig med våronna :-)

    SvarSlett
  3. Vad kul, gillar tavlan med fiskmåsarna. Taklökarna med, ja allt är bara så kul. Ha det gott /Marika

    SvarSlett
  4. mye flott du lager:) engler på snor var jo skjønn:)
    Vakre takløkrammer..spennende og se hvordan de blir etterhvert:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...