om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 8. mai 2013

Kjempeflott omtale jeg fikk i lokalavisa, stolt!

...

Bli med inn i hageblogger Tove Kristin Flakks drømmehage.
Klikk Her
 
 Etter en travel dag på bloggen og i hagen, har jeg ordnet meg med kopper i en gammel kasse.
 
 Duk i bunnen, godsakene i bøtta, men de er blitt spist opp av ungene.
 
 Lukker kassen, den blir nok godt brukt framover, nå når graderne på gradestokken kryper oppover. Det gledes.
 
 I morgen blir det sol.
 
 Etter masse tilbakemeldinger på bloggen, kommer noen av englene en tur til. Men nå skal de pakkes ned, og leveres til
Det blir spennende, spent på tilbakemeldingene derifra etter hvert.
 
 Rakved-engle jenta
 
 Varmt i solveggen.
 
Hvitveis engelen
 
Flere bilder på omtalen i Namdalsavisa finner du Her Selv er jeg storfornød med omtalen jeg har fått, takk til NA.
 
Klem!
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Hei på deg.Flott artikkel frå flott hage og flott dame !! Stå på , du er kjempeflink. Ha det godt.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Flott artikkel!
    Nydelig hage.
    Ha en fin onsdag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Så koselig, du kan være stolt av både bloggen og alt det flotte du lager:)

    SvarSlett
  4. Vad trevligt att du hittade till mig, vilken trevlig blogg du har med massor av tips på roliga saker att göra,hit kommer jag gärna igen.
    Ha det gott Marika

    SvarSlett
  5. Så fin omtale, Grattis, og så mange elger og engler det har blitt. Liker godt min Helge :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...