om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 15. mai 2013

Det ble da så stille.....

 I dag har jeg vært i http://www.namsskogan-familiepark.no/
 Alt av drivved/rakved produkter som jeg har laget, og vist på bloggen til nå, er lagt ut for salg i parken fra 1 juni.
 
 Så nå ble det stille her hjemme.
 
 Kun to engler igjen.
Men de sitter ikke å sturer, de bare gjør seg klare til 17 mai.
 
 Den gamle hagebenken er blitt malt, i hvitt og alt av jern er malt i april-grønn benga-lakk.
 
 Litt forskjell ble det fra mørk rustede til april-grønn.
 
 Så da sitter de her da, og riktig koser seg.
 
 En liten kosekrok ble det, og her er det solrikt fra tidlig morgen og til ettermiddagen.
 
 Blodbegret bare blomstrer og blomstrer, den skal snart plasseres i mere skygge, dermed får den litt rødere bladverk.
 
 Så da så.....
 
Dermed sier vi midt i mai.
 
Klem!

1 kommentar:

  1. Så koselig du har det :).
    Kanskje jeg må innom Namskogan og finne meg en engel på tur nordover i sommer.

    Den aprilgrønne fargen falt jeg veldig for.

    Klem Inger

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...