om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 20. mai 2013

Ny arbeidsbenk, til litt av hvert...

 Den gamle arbeidsbenken var fylt til randen, av små og større prosjekter. Dessuten står den gamle benken i skyggen på kveldstid...Så da ble det en ny en.
 
 Blodbegrene får stå på hylla. Litt arbeid med å lage nye rammer er i gang, noen av dem har jeg lagt tapet på bakveggen til.
 
 Nå blir det kanskje litt ryddigere, en liten stund.
 
 To nye rammer med tapet på bakveggen.
 
 Men helt alene er jeg ikke i denne kroken, har nok noen blikk bak ryggen ja.....Hele 14 stk, som venter at håret skal gro.
 
Og se her, Gulveisa mi på hytta blomstrer, det tok hele 5 år, puuuh, synes jeg har ventet veldig lenge nå..
 
 
Klem!
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Heisann. Har tittet i bloggen din og du lager mye artig og fint. Slik som disse gresshodene. Var stilig. Ja jeg skal definitivt lage slike. :) Og disse rammene du lager. Flotte. Har lagt deg til på bloggelisten min for her må jeg ikke gå glipp av noe :) Ønsker deg en flott uke. Hilsen Merethe

    SvarSlett
  2. Så fin og praktisk arbeidsbenk du har fått. Og veldig tøffe gresshoder. De må jeg følge med på, og kanskje låne ideen din sammen med noen barn til neste år. Tusen takk for at du deler. :)

    SvarSlett
  3. hva slags materiale har du fylt hodene med?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hodene er fylt med jord og torv, er det torv, blader jeg litt gjødsel i jorda.

      Slett
  4. Kreativt og morsomt. Her er det mye å bli inspirert av.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...