om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 18. desember 2012

Paviljongen i desember

 I paviljongen blir det raskere jul, enn hva det blir inne.
 
 Kofferten er godt plassert på arbridsbordet.
Men hvordan er det med innholdet mon tro..............
 
 Lurkikker under lokket.....jooooho...det står jo flott til her, spirer gjør det også.....yes.
 
 Is, lys, lykter, og mere lys.....
 
 Is-soppen har blit bleket.....sikkert av frostperioden.....
Helt bart inn epå gårdsplassen, synes det er helt greit.
 
 Ikke lange stunden med lysdag no, men ikke mange dagene til sola snur nå.......
 
 Da får bålpanna holde varmen.....Juleneket skal fuglene få kose seg med.
 
 Her er det godt å være.
 
 Hjerteplassen min.
 
3 adventlys......
 
........og når det er blitt mørkt.
 
Kos og klem, straks jul folkens!

3 kommentarer:

  1. Her kunne jeg godt tatt på meg ullgenseren og slått meg ned... Grilla ei pølse og kost meg med en termos kakao!! Kjempekoselig!

    SvarSlett
  2. Såå koselig.
    Bare å fyre og kle på seg, og nyte vinteren utendørs.

    :) Inger

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...