om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 25. desember 2012

Juledagen og Islykt-vasen.

 Islykter kan brukes til så mangt. Tullipanvase.
 
 Tullipaner må jeg ha til jul.
 
 Islykt med lys og islykt for Tullipaner -Gleder-
 
 Tullipaner med engleår og granbar.
 
 Juleglede nr.1
 
Sviblene fra i august, synes de er på det flotteste nå.
 
Kos dere i jula, GOD JUL

2 kommentarer:

  1. Åh, så fint det var med tulipaner og is. Tulipaner hører med til julen, selv om jeg ikke fikk kjøpt noen i år. Det var så utplukka når jeg var på butikken, men håper dem får inn igjen til nyttårs aften.

    Ønsker deg en fortsatt fin jul!

    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Så stilig med isvasen til tulipanene.
    Lurer veldig på om du har dem stående ute etter at du har tatt bildene...

    Fortsatt god jul.
    Klem Inger

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...