om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 16. desember 2012

3 søndag i advendt.

 Med skjell-sand og gåsunger fra våren som vi har hatt....
 
 Mener at skjellsanden skal være snøen, og gåsungene skal være frosten. Soppen skal være selveste julen.
 
 Speilbildet av det jeg ser.....En herlig dag ute med plussgrader.
 
 Koser meg masse ute i Paviljongen.
 
 Krukkene i bakgrunnen er fylt med tullipanløker til våren.
 
 Snakk om å speile seg i sitt eget speilbilde.

Kos dere masse med 3. Advents søndagen.
 
Har i den andledningen tent 3 islykter.
 
Klem!
 

5 kommentarer:

  1. Dette var utrolig fint!...aldri kommet på å bruke skjellsand...men veldig smart:)
    God søndag:)

    SvarSlett
  2. Det er alltid like spennende å komme inn til deg. Alltid er det noe fint og inspirerende å se.

    Det var kjempe fint!
    Ønsker deg en ny fin desember uke! Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig. Lurer på om eg må ut å jakte litt på mose, det er visst berre ei veke igjen. God jul!

    SvarSlett
  4. Så fint Tove Kristin, nydelig julefat.
    Har du funnet gåsunger nå, ja denne vinteren er rar.

    Ha en fin dag, Maritklem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...