om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 25. desember 2012

Klaritj å slutt, når det må værra kuldegrader...

 Trappa i flotteste juletida.
 
 Kosetid i Paviljongen med fridager, og ikke for kaldt.
 
 Ingen islykter blir like....
 
 Kaffen er servert.... men noen var der før oss.. men men, det e jo jul da....
 
Romjulsklem.
 
 

1 kommentar:

  1. Du verden så mange flotte islykter. Jeg har bestilt meg en islyktform, men har ikke fått den enda.

    Ønsker deg en fortsatt fin jul! Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...