om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 20. mai 2012

Urtehagen på hytta, er klar....

 I helga har jeg plantet i karmene på hytta, synes dem ble bedre å se til, med litt grønt i.

 Noe av innholdet i karmene er, Poteter, Purreløk, Sukkererter, Blomkarsje, Isbergsalat, Gressløk, Agurkurt, Ruccola salat, Timian og blomsterert. 

 Kråka på hytta er nater til å dra opp settepotetene mine........Må tenke ut en plan.....

 Flere av potetene i denne kassen måtte skiftes ut med nye i dag, pga den der KRÅKA.....

 Tidligere denne uka, kom det drivende i land ei stooor ramme, denne har jeg nå delt opp i tre deler. To av delene blir brukt som overdel på disse 3 karmene.

 Nå skal det bli vanskeligere for den lure kråka, for nå skal jeg lure ho tilbake.

 Kler nå ramma med hønsenetting og stifter nettingen fast i ramma.

 Rådyrene er også nærgående her, så nå får vi se om dette også kan stoppe dem.

 Kan vanne gjennom nettingen, så det blir ikke noe ekstra arbeid.

Rammene er delt i to, så når noe skal høstes, er det bare å løfte opp ramma og sette en pinne under, Håper dette hjelper å holde luringene unna.



<3



3 kommentarer:

  1. Smart løsning dette. Jeg har brukt fiberduk, ikke verken fint eller veldig praktisk.
    Ha ei flott uke.

    SvarSlett
  2. Hos meg er det ikke kråka, men kattene, som lager ugang i kassene. Men jeg har lagt netting over,og det er nok til at de holder seg unna.
    Det er forresten noen flotte urtebed du har fått deg. Håper du får en god avling her. Ha ei fin uke.

    SvarSlett
  3. Så fine urtebed og mye snadder du har i de. Flott og praktisk med de nettingkarmene over. Ha en fin uke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...