om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 11. mai 2012

Rakved = et bord

 To platter som æ fant på fjæra. Visste ikke hva æ skulle bruk dem til, men så..... Kanskje et bord. Jo æ trøng jo et bord.

 Visst ikke helt kordan æ sku begynn, å da ble det bare sånn.......

 Og sånn, ligne litt no.......Fota på bordet, ramme rundt bordplata..

 Så må det lages ramme rundt hylla under bordplata.....
Bra ikke kalljn i huse e heim, så han ikke ser den der skjeve fotn på bordet, ska fiks det med rammen i rundt hylla.
 Der va det gjort....
Og fotn vart bein...
 Bordet e vasket, nå skal det få tørke, så skal det få er strøk av fargen `Driv-ved`, som æ malte ramman med tidliger.

 Pussig, det står helt støtt.... da e kanskje all fire fotan like lang...jippi.
 Helt gretj, kan nok setti her og slappe av ja.

 Obs.....fotografen tatt på fersken......vanskelig å komme på at æ har speil i paviljongen..

 <3 <3 <3

 Rart, egentlig sku æ ikke gjøre noe i dag, hjemme med 2 syke onga.....så står æ der med et nytt bord, bærre artig det da. 
.
Ha ei fin fin helg!


4 kommentarer:

  1. OI!så fint :))) helt målløs!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Såååå fint bord du har laget.Melder meg på snekkerkurs med en gang.Har bestandig ønsket at jeg kunne snekre litt. Og så finner du gratis materialer også, spennende. Synes du hadde en veldig kreativ blogg, flink dame skjønner jeg. Nå er bloggnavnet skrevet ned i kladdeboka mi så stikker jeg innom og kikker senere. Noterer spennende blogger og der er du altså med nå.
    Beste hilsener fra Inger Katrine.

    SvarSlett
  3. Oi!! Det ble jo kjempefint!! Så flink du er:o)
    Flotte bilder!

    Fortsatt god helg til deg!
    Heleneklem

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Dette ble jo kjempefint. Du har virkelig vært flink!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...