om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 6. mai 2012

Hytte helg med storflo.

 Storflo og vind på hytta i dag, sjøen går langt opp på stranda.

 Ikke enkelt å komme seg ut på brygga, når det er så mye sjø.




 Bålet mitt, hmm....

Ryker fra det ennå, men så...... og borte var det...


 Pusler rundt omkring og noen rammer ble det, masse rakved som kommer med ei storflo.

 Denne hylla/ramma skal henge igjen på hytta. Jeg finner eller har alltid noe å putte inni. En kvist, stein, gammel håv, og ei sol kjøpt på Rrodos

 <3 <3 <3

 De andre rammene tar jeg med hjem, og henger dem på garasjeveggen. Pynter med noen blomster. <3 <3 <3

 Koser meg med å pynte i uteområdet mitt, flytter litt på benken fram og tilbake, før jeg endelig bestemmer meg.

 Skal ned i kjelleren senere å hente noen krukker til plantene, men det er bare 7 grader ute, så ingen hast.

Kosa mæ i helga, og i morgen kjem ei ny og ubrukt uke. 

<3 <3 <3


1 kommentar:

  1. Du verden så kreativ du er! Rammene dine er bare superfine, de har sjel på en måte! Ting laget av rekved er helt spesielle. Lager du på bestilling?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...