om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 19. mars 2012

Snø på tidligmorran, og vår alikevell

 Overasket av snø, neida, våren er like om hjørnet.

 Litt sliten og slapp perleblomsten,  men da solen hadde varmet, hadde de reist seg opp igjen.

 Gresshodene, under litt snø.

 Vakkert snølag.
 Må passe meg heretter nå som speilet avslører meg, når jeg knipser bilder.

 Lysene fra i gårkveld, er nedsnødd.

 Påskeliljene liker ikke så mye snø, men de kom seg når sola varmet dem, da reist de seg opp igjen.

 Strikket fuglekasser i helgen, disse egner seg bare som pynt, men tåler regn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...