om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 11. mars 2012

Det spirer godt innomdørs.

 Spirer godt inne i minidrivhusene, Har lys på spirene døgnet rundt, da slipper dem å bli så lang og skrantete.

 Susanne med det sorte øyet, har mindre enn 50% spireeve denne gangen, så da skal jeg så en pose til.

 Klokkeranken har også liten spireprosent enda, men de har litt ulik spireevne over tid, så jeg er sikker på at det blir flere etterhvert. Skal prøe å være litt todlmodig enda.

 Blodbegret er sådd 2 ganger siden januar, men nå ser det ut til at det blir planter av frøene.

 Dette er en blodbererplante som blir 3år gammel nå, den er klippt ned nå i vår. Klipper den så sent fordi jeg samler frø til årets avling. Det er fordi det er skjelden butikkene selger frø, av denne planten.

 Har kjøpt meg to geranium stiklinger, de skal jeg passe godt på, skal lage meg et hemmelig prosjekt utover våren/sommeren.

 Spirer god innenfor vinduene, jeg passer på å åpne hustakene litt på dagtid.

 Godt å se at småplantene vokser hver dag.

Kjøkkenbenken min Mars 2012
I morgen kommer ei ny uke, helt ubrukt. <3



1 kommentar:

  1. Du e bære døktig Tove Kristin ! eg e imponert.
    lene

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...