om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 4. mars 2012

 Herlig å starte hyttesesongen såpass tidlig, dette er den beste tiden, når vi vet hva vi har ivente.
Vi har endel oppryddning etter stormene som har herjet i vinter.

 Masse snø enda, men vi kommer ikke hit for å måke, den tiner av seg selv. Nå skal vi bare slappe av og nyte søndagen.

 Prammen, gleder meg til det begynner å spire i den, har plantet masse løk og stauder i den.

 Pause. Godt å bare slappe av. skiene er lagt på hylla nå.
Påske, betyr sjølivet hos oss.

 Litt rydding blir det, men det er noe av kosen det.

Bål blir det alltid når vi kommer på hytta.
 Ønsker alle en herlig vår.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...