om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 29. mars 2012

Nå trenger vi ikke mere snø.

 Sysler og koser meg med litt planting nå om dagen.

 Noen stauder jeg kjøpte på Plantasjen denne uka.

 Oljelampene er i flittig bruk på kveldstid.

 Krokus i krukke, plukket dem opp utav en `raskdunge`som jeg kastet ved komposten  fjor. I år skal de få en av hedersplassene. <3

 De gamle taksteinene fra hytta.
 Synes de gjør mye av seg, selv om jeg ikke alltid skriver noe på dem.

 Ja det er sant, den er her.....våren!!!

 Her nytes mange stunder, både tidlig og sent. Kan ikke tenke meg å være foruten plassen MIN.

 Kanskje kommer påskehøna hjem til påske.........Ho er nemmelig på laupen.

God helg med harepusene fra Nille <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...