om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 28. mars 2012

Et ufyselig vær ute, men jeg koser meg på uteplassen.

 Har ordnet meg en arbeidsbenk i paviljongen, her er det lunt og godt, når dt er så ufyselig vær ute.

 Har en gjeng med minipåskeliljer stående på vent......

 Påskelijer, doble, har fått plass på arbeidsbenken.

 Disse to skal jeg plante i en lav krukke med skjellsand senere, synes det er for tidlig enda, men kjenner jeg meg rett, blir det ikke lenge til.

 Urtekassen jeg fikk i julegave fra min datter Julie, den er blitt plantet med stemorsblomster.

 Her kan jeg sitte og bare drømme meg bort....HERLIG

 Har det tørt og godt under tak,

 Har skrevet på skiltet, så jeg ikke glemmer å sitte ned å bare nyte......Skiltet er gammel takstein fra hytta.

 <3 <3 <3

Var på Kine`s Corner idag, bare måtte ha ei hylle, bare måtte ha......nødvendig var det...


Når jeg har sittet en stund, kan jeg jo bare skifte tekst.

Ha en fin kveld




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...