om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 15. juli 2013

Vil ha sommertid i hagen.

 Pelargoniumene på garasjetaket blomstrer i mange farger nå......

 Selve blomsten er ikke så glad i alt vannet....

...Dette gjelder selve planten også.....og det er flere av de små plantene som har blitt stående i vann...og dermed fått råte på seg, og knekt.

Det har regnet masse, og har blitt innetid de siste dagene. En hamptau bit i hagen hadde levd sitt eget liv i regn og blest, 

Bål i hagen på kveldstid er et must når graderstokken krangler med seg selv.

før.
 Men noen trives i våte og ikke så varme dager, det er gresshodene i hagen.....her må jeg ta en alvorsprat med de involverte.

etter.
 Det ble plutselg kort ved ørene på denne karen.

før.
 Og denne typen var litt usikker.

etter.
 ....ble nok av den skumle gjengen denne her.

 De nyklippte i hagen.

Når sommeren kommer innom igjen, suser vi nok utover til hytta.

Vil ha mer sommer, klem!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...