om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 1. juli 2013

Nye takløkrammer. Slik gjør du.....

 Det røtes godt i takløkrammene, og nye blir til.

 Disse skal bli med på martna i Namskogan Familiepark som er nå til helgen, 6 juli, jeg skal dit. Skal du? https://www.facebook.com/familieparken?fref=ts 

 Kassene er oljert med oljebeis, og belagt med plast på innsiden.

 Kassen blir så fylt med jord. breddfull! 

 Stifter netting rundt kassen

 Deler opp takløk en og en.

 Tarammm!
 6 nye kasser, håper de skal være med å sette litt preg i martnadsbua. artig om du også kommer. I morgen skal de få rammer, som gir rammen sitt eget særpreg.

 Her er flere rammer, disse har røtet seg godt, og klare for turen nordover.

 Trangt inni rammå nå, og det er det som er flott.

Klem! 
Artig om dere stikker innom Namsskogan Familiepark til helgen og kommer innom martnadsplassen.



2 kommentarer:

  1. Heisan. Kjempeflotte. Skulle gjerne vore og sett på desse.... Lukke til og ha det godt.

    SvarSlett
  2. Veldig fine! Jeg har tenkt å lage slik med form av en bokstav eller et tall (feks husnummeret, hvis det er rette kanter). Du lager mye fint, er gøy å lese bloggen din :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...