om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 10. juli 2013

nrksommer passerer hyttehagen i dag!

 Utsikt mot Hemna

 Hyttehagen tidlig vår. kl 09.23 i dag, kommer nrksommer båten forbi, og håper de har med seg litt mere sommer.

Hytta nå i juli.

 Revebjelle i gressenga.

 Kongslys i prammen.

 Bronsjeblad i prammen.

 Revebjeller stikker seg fram over alt.

 Også i prammen.

 Liljene koser seg i prammen, trangt blir det, men de trives.

 Masse rekster i gresset.

 ....og dypt, gresset går meg til over hofta, og snart blomstrer det.

 lyse lilla revebjeller under 'odder' trea.

 Kvite å. Flott tid på hytta på her tida.

 Hosta også i prammen, lure på om æ må kjøp meg en større pram.

Hytte kos.

2 kommentarer:

  1. Det er så flott på hytta deres. Så gøy da med besøk av NRK, da må du vinke til båten.

    Ønsker deg en fin dag. Klem

    SvarSlett
  2. Tak for de dejlige billeder.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...