om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 26. juli 2013

smurt platting og saging på timeplanen.....

 Plattingen er ryddet, og smurt....

 Små blomstrede lilla <3

 Rosa  planter på hylla, Verbena, Pelargonia 

 Rødblomstrende sukkererter, må være i hagen til ungene.

 Lavendel på 5. året, den står i kjelleren vinteren over.

 Koslig koseplass i kveldssola. Fuksiaen står med masse knopper.

 Trallallallala.....tralllla...

 Stakittet under altanen er oljert, og sagd og skrudd opp i dag. Skal si det ble ryddigere når jeg slipper å se det mørke hullet under altanen.

 Skal fortsette på de andre sidene i morgen. (og mannen ble virkelig overasket da han kom hjem, og syntes det ble fin, fint.)

 Vart fornøyd sjøl også. trallalla.

 Litt kveldsstemning, mytji mørkar om kveldan no, og da kose vi oss med lykter og lys.(litt uklart)

Klem!


1 kommentar:

  1. Dette ser så sjarmerende ut. Her må det være trivelig å være :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...