om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 24. februar 2013

Mormor-dag i hagen


 Blonder nederst på kjolen =isbiter med strøsand.
 
 Snø-prinsesse laging, med Emilie og Vilde, siste søndag i februar.
 
Snø-prinsessa
 
 Koser oss i paviljongen med rundstykker.
 
 Plutselig ble sitteplassen omvandlet til ei hytte.....
 
 Pølsebrødene forsvant, lette lenge etter dem, og ungene var så stille........Luringene koste seg godt inne i hytta si.
 
 Tiggis-utdeling, midt i en omfattende samtale.
 
 Pølse med brød, eller rettere sagt, pølse med rester av pølsebrød.
 
Ha en flott kveld, snøen smelter og strax mars........Gledings.
 
Klem.
 

1 kommentar:

  1. For en flott søndag dere har hatt ute. Is-prinsessen var super flott. I dag har jeg også brendt i bålpanna på verandan, og da tenkte jeg faktisk på deg :)

    Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...