om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 13. februar 2013

Har fått besøk....

 Satte ned masse løk i krukker og kar i høst.
Etter at vinteren og frosten hadde fått godt tak i løk, slik at spiringen skulle bli en suksess, ble noen krukker satt innomhus rett etter jul.
 
 Og det var nå i dag at jeg oppdaget at jeg hadde fått ubedne gjester.
 
 Det er kun på den ene løken.Lurer på om jeg ska ta opp den ene og se om det funker.....
 
 Eller, lurer på om jeg skal sette krokka utendørs, men det er 3 minus ute, og tviler på om løkplanten tåler overgangen.....eller om garasjen kan være ok, det er meldt mildere utover uka.
 
Dette er krukka den ene løken er plassert i, og flere av løkene står i
 knopp nå........
 
 
Ha ei fortsatt flott uke, snart helg og vinterferie.

3 kommentarer:

  1. Det ser ut som bladlus, selv om de ser litt gule ut!!! Jeg ville prøvd å dyppe hele planten i grønnsåpevann, og gjenta etter ca to uker!

    SvarSlett
  2. Det var da trasig med besøk av ubudne og umilde gjester! Krepsemor hadde et godt tips til deg ser jeg. Håper det sender dem på dør.

    SvarSlett
  3. Huff så ergelig!
    Jeg ville prøvd å skyllet vekk lusene,evnt gjenta det.
    Tror det blir litt stor overgang for knoppene å komme ut i kulden.
    Håper du får de vekk og kan nyte blomstene:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...