om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 25. februar 2013

Kyllinger klekt ut til påske...

 Rakved/Drivved kyllinger....lita kvelds-stund med ongan i kjelleren, og dermed nye kyllinger til påske
 
 Det ble en liten gjeng på 10-12 stykker.
 
 Fluffy eller....
 
 Pip pip pip
 
Alle kyllingene går i pastellfarger med føtter av kvister og festet til en sokkel av driv-ved.
 
 

3 kommentarer:

  1. Ihh hvor er de søde:)
    En rigtig god idé.

    Knus og kram herfra

    SvarSlett
  2. Kjempesøte!!
    Sånne vil jeg ha til påske også.
    Fin dag til deg.
    klem

    SvarSlett
  3. Flotte kyllinger! Skikkelig kreativ du! Inspirerende å kikke innom siden din.
    Snart helg, så jeg sier god helg!

    Bjørg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...