om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 2. februar 2013

Arbeidsbordet i kjelleren.

 Her er arbeidsplassen min i kjelleren.
 
 Flettede julekorger er noe som ble lagd rundt juletider, rekved engler er noen av de jeg lagde i fjor.
 
 Rakved/driv-ved i flere etasjer.
 
 Flettede julehjerter til dette årets jul.
 
 Rosa og turkis... Kan brukes som til og fra lapp på en gave.
 
 Masse kapp til stjerner, ongene liker å pusle og lime disse i forskjellige former.
 
 Puttekasse med 9 rom.
 
 Turkis
 
 Ferdig pakket med 10 stk i pakken, venter bare på hyssing i toppen nå.
 
En fin dag ute, men avslapping inne for meg.
 
God helg
 
 

3 kommentarer:

  1. Det er godt å ha en fin og god arbeidsplass, og du som lager så mye fint, må jo ha en slik!

    Ønsker deg en fin lørdag videre! Klem

    SvarSlett
  2. Så flott tomleplass du har laget deg, men du er jo så kreativ og trenger vel ett sted du for utfoldet deg og kan ha tingene dine.

    God lørdag til deg fra Marit.

    SvarSlett
  3. Der har du orden ser jeg,og skjønner godt at ungene liker seg der ;o)
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...