om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 10. april 2012

Tilbakeblikk på lys og lykter i hagen.

 Snøen smelter for fullt nå om dagen, sol og litt vind på dagtid og 5 grader på kvelds og nattetid, skjer det store forandringer på kort tid. Dermed er nok disse lyktene de siste som ble laget denne våren.

 Lyktene er på garasjetaket og det er kunn te-lys som er plassert på en planke i snøen som ligger på taket.

 Dette bildet er fotografert en halv time tidligere, dermed et helt annet lys.

 Det mørke som kommer tilsyne er minipåskeliljene som ble plassert på en planke på taket, disse ble plassert før den siste snøen kom. (håper var den siste snøen)

 Ei pottekrukke med lys oppi, liker lyset og dets skarphet i krukka, annerledes.

 Oljelampene, disse liker jeg veldig godt, gir mye lys, og blir lagt merke til. De har vært med noen år nå, men passer på slik at de ikke blir stående for vått. slik at jeg bevarer dem lengre.

 Nysnø og lamper, synes det varmer så fin opp.

 Fotografierer gjennom speilet i paviljongen. Spennende å se hagen fra en annen vinkel.

 Bildet er tatt fra paviljonen, hvor jeg bruker mye tid på dag og kveldstid, Bål i bålpanna og lys på garasjetaket.

 Ungene har laget ei snøhytte ved paviljongen og garasjen, herlig med masse lys. Ungene leker bedre ute på kveldstid når vi tenner lys ute.

 Glassbøttene får varmt rosa/rødlig lys.

 Disse har vært med hele vinteren nå, skal skifte dem ut med vekster nå utover våren.

 Speilet i paviljongen, dette liker jeg veldig godt. Det gir paviljonen et større romfølelse synes jeg.

Sjurareiret som ungene tok ned av furua er blitt til pynt.


Koslig at du kikker innom :)



1 kommentar:

  1. Å så fint , stemningsfulle bilder.
    Ha en fin kveld , Marit.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...