om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 11. april 2012

Det spirer i hagen.

 Hønene er nok på veg til esken sin i kjelleren nå, det er løker og spirer som tar over nå. :)

 Krokusen står med blomstene klare når snøen smelter rundt dem.
Kikker man nøye etter, er det utrolig hvor godt de er pakket inn, før de springer ut.

 Påskeliljene står klare i blomst nå, for to dager siden var de helt nedsnødd. pottene er bundet fast i planken de står på.

 Tulipanene er alltid et vakkert skue med sine skarpe farger, rødt er vakkert på denne tiden.

 Ei herlig tid foran oss.

 Disse krokusene delte jeg opp i fjor, dermed kommer de litt spredd i år, men de formerer seg fort, neste vår begynner de å bli til små tuer igjen.

 Småplanter som denne jeg pleier å plante i krukkene, til frosten er helt borte.

 :) :) :)

 Gresshodene har begynt å spire etter at de ble klippet tidligere

 Denne har blitt tynnere i håret iløpet av vinteren, eller er det alderen.

Gresshodene er laget av baken i en strømpebukse, den er fylt med jord, til den størrelsen jeg vil ha. Nesen er snurret fram med et tau. Øynene er to hvite steiner som det er tegnet på. Strør på litt gressfrø på toppen før jeg binder igjen, holder den fuktig til den begynner å spire.
.



1 kommentar:

  1. Flotte vår bilder og helt utrolig artige gresshoder.
    Marit.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...