om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 23. april 2012

Lys i hagen på kveldstid

 Dette er min lavendel, når det er for kaldt ute, den skal nå ned i kjelleren, og vente på neste tidlig vår.

 Mari-jenta mi, hadde laget disse 2 lyktene til meg, på bursdagen min.

 Se så vakkert lyset ble, Kjæmpefine. Takk Mari.

 Kjæmpefint. så lurt kommet på.

 Jeg tenner lys i paviljongen hver kveld.
bare for kosen <3

 Disse lyktene fikk jeg i helgen. av nest minste jenta mi.               Satte ei glasslykte i, for at lyset ikke skulle slokne pga trekken. I kassen i bakgrunnen har jeg noen primullaer som jeg har passet på siden januar.

 Arbeidsbenken i paviljongen, har fått renvasket duk i dag.
Det blir alltid litt rotete med jord og sand og skjellsand, når noe skal pottes om.

Krukka med krokus, tulipaner og perleblomster, har jeg blitt veldig glad i. Fant noen kongler i dag, som jeg pyntet den med.



<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...