om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 23. juni 2013

Vi vil ha rosa hus, rosa mamma!.....

Så da måtte det bli noen rosa.

Da måtte jeg ut å finne et emne, og resultatet ble som sist gang, noe skakk og skjevt, og litt vridd. Men den skal jo kappes i små deler, og da trylles de verste vridninger bort.

Slik 16 små hus, ut av den planken som ikke noen ville ha.(bare meg)

Så, de er nå malt i rosa, beige, brun og hvit. Mens de tørker, lager jeg ferdig noen stjerner som skal bli til pynt. Til uro, og noen til juletre pynt. Planken brukes i mangel av benkplass :)

Forstår ilkke hvorfor arbeids bordet, til en hver tid er overfylt. Sukker ertene på bordet trives iallefall. gleder meg til de første blomstene, med rødlig farge.

Husene er malt i ønskede farger, så pusset med sandpapir og igjen oljemalt på de pussede stedene. Synes de blir noe for seg selv når de ser slitte og velbrukte ut.

Og noen rosa selvfølgelig, de kan tas ut i lek i morgen. 

Klem! 
Skal straks rydde arbeidsbordet, sånn kan det ikke se ut.....


3 kommentarer:

  1. Superfina hus du gjort. Klart några måste vara rosa:).
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Morsom ide! Husene var kjempefine!
    (Jeg har en venninne som maler bilde med sånne hus).
    God sommer!

    Bjørg

    SvarSlett
  3. Så fine , laget noen selv - de er dekorative :)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...