om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 15. juni 2013

 Blodbegret har så vidt begynt å blomstre, og slynger seg stadig videre på sin ferd.
 
 Klokkeranken har også begynt med klatringen, skjer masse på kort tid.
 
 Utstilligs-hylla fylles opp med nye rammer og engler, og gresshoder.
 
 Denne engelen far fått ny adresse.
 
 Rakved i ramme.......
 
 Rare bilder som blir til....
 
 men her er det noen som lyver....
 
.....ja for det er jo rammen som ligger i en haug med rakved, spørs om jeg bare hadde byttet på ordene.
 
Klem!

1 kommentar:

  1. Hei
    Tenk at du har blomster på blodbegeren din. Min er så liten enda, men den vokser litt for hver dag, så håpet er der.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...