om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 7. juni 2013

God helg folkens!

 
Steinblomstene til ungene.
 
 
 
 Afrika-liljene mine. gleder meg til knoppene kommer til syne. I fjor fikk jeg 5 blomster-stilk i vær krukke, disse to plantene er 12 år gamle, passes med omhu både sommer og vinter.
 
 Rakved-engler gjøres klare til levering.
 
 Stemples og merkes.
 
 Alle får en  merkelapp før levering.
 
 Sånn, der får de henge.....og søte er de.
 
 
De tre neste bildene får tale for seg selv.....

 .....Orden i rakveden.

Så masse arbeidslyst, det er flott, været er flott, temperaturen er flott, det er straks helg, det er flott.

Klem!

4 kommentarer:

  1. Englene dine er supervakre. Og du har masse å lage av ser jeg. God helg. Hilsen Merethe

    SvarSlett
  2. Du store min for noen lekre engler :-) Forstår det sånn at du selger? Jeg kunne godt tenkt meg noen, kan jeg bestille her eller har du en egen nettside?
    Jeg håper mine afrikaliljer som jeg har sådd også vil blomstre snart. den eldste er vel 3 år gammel vil jeg tro.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du liker dem :) Om det er noen du har sett deg ut, send meg en mail til tk-flakk@online,no

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...