om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 5. august 2012

Rakved omvandles til......

 Stjerner

 Kapper med saga, det er skjeldnere at den er ledig til mannen min
nå.

 Firkantet stjerne.

 Små stjerner.

 Kanskje det er kasserolle underlag, skal tenke på det.....

 Uro.... kanskje.

 Ser bare stjerner akkurat nå.

 Må passe på å være nøye i skjøtene

Stjerne dryss denne helgen, her i huset.

2 kommentarer:

  1. DE er kjempefine så flink du er med sag og verktøy.

    Det ser så lett ut når du viser det, men det aner meg at resultatet ikke hadde blitt det samme om jeg prøvde he he.

    God søndag til deg , Maritklem.

    SvarSlett
  2. Så flotte de er! De må være fine til kjeleunderlag ja. Takk for hyggelig hilsen i bloggen min :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...