om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 8. august 2012

På sommerbesøk....så fikk vi mat.

Kamskjell, Disse var krydret og stekt med ost, smaken var helt hærlig. Nydelig!
De ble servert som forretten.

Blåskjell, trukket i hjemmelaget rognbærvin, dette var snavel, Kjempegode.


Dette gleder vi oss til.

Det gikk ned noen av disse.
Kongekrabbe (russerkrabbe), reker, kreps. Nam nam.

Ønsket tilbehør i fiskesuppa.

Klart til spising, servert med hvitløksbaguetter.
 Måltidet ble fortært ute i hagen, en flott kveld. Vi pratet og koste oss til langt på natt. Pledd og levende lys utover kvelden, og til det lysnet på morgenkvisten.
Takk for maten, selskapet, latteren. praten, stemningen, vi har virkelig hatt det koselig på besøk.
Kommer igjen neste år også.


5 kommentarer:

  1. Så masse godsaker..mmm..ja, jammen koselig å få servert så deilig sjømat!:)God kveld fra Humlehagen!:)

    SvarSlett
  2. Veldig misunneleg akkurat no, såg fantastisk godt ut! Lucky you :-)

    SvarSlett
  3. Nå fikk jeg vann i munnen ,sjømat er det beste jeg vet.

    Delikate bilder også , Maritklem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...