om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 12. august 2012

For en dag, for en hærlig dag

 Namsos

 Flo og flott båtvær.

 Noen har glemt denne på brygga, sist vi var her, hadde noen glemt en òppspist laks`denne gangen var det en Sjøkreps. Hvem kan det være, vi mistenker Oteren, men vi vet ikke.

 Et spann med molter hadde jeg med, etter en fin fin tur i dag.

 Hit var det godt å komme, flott skue dette. 

 En velfortjent rast, ved Lauvlivatnet på Otterøya.

 Vi fant mange `Naturperler`på denne turen, samt et nydelig vær.

 På kvelden ble det sopptur på Hytta. (urtehagen er oversvømt av Blomkarsen)
 Nydelig i skogen, sola er lav, Vakkert.

 7 Kantareller var det som var i korga etter turen

 Så, da er det bare å ta med litt løk fra urtehagen.

 Utrolig kor de har vokst, selvom Blomkarsen hadde dekt alt av løk i kassene.

 Erterblomster tar vi også med hjem.

Har hatt ein flott dag i dag.

Ein flott fjelltur, og på kveldn ein båttur m/sopptur på hytta.
I morra e det meldt sommervær, kos dokk allihopes.

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som om du har hatt det kjempeflott! Fint vær, tur, blomster og mat i bedet- perfekt! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Stadigere og stadigere blir jeg minnet på hvor altfor lite jeg har sett av vårt land. Nå må det snart virkelig gjøres noe! Bildene og utfluktene dine beskriver så mye flott, vakker natur, bær, sopp, skalldyr, sommerblomster og ellers hva vårt vakre land kan tilby. En hærlig tur :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...