om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 10. mai 2012

 Stemorsblomst, en sikker vårblomst

 Noen ganger har jeg bare lys i hjerteskåla.

 Men nå er det stemorsblomsten, som er plassert der.

 Yndig og vakker......
.
 Steinene i gårdsplassen, dette er en hærlig plass å sitte for barnebarna, de koser seg med å samle, kjenne og klemme på steinene. De fleste av steinene er samlet på turer til syden, det er nok det som gjør dem så spesielle for barna. <3

 Blomstene i de største rammene, har nå endelig fått krukker å stå i. Det ble renere og penere å se til.

<3

 Plenflekken utenfor paviljongen har begynt å se grønnere ut.

 Gledes <3


Takk for at du kikker innom, Klem!


1 kommentar:

  1. Hei Tove Kristin:)

    Så utrolig koselig hage, med masse fine detaljer,
    Så flott rammene på veggen var.

    Du er så flink å få det fint rundt deg.
    Tenker alle som kommer på besøk til deg koser seg her ja.
    Og så fine steiner du har. Jeg elsker steiner. det er så flotte detaljer til allt det grønne.

    Så koselig at du titter på min blogg. Koselig kommentar, og jeg ble veldig glad.:)

    Ha en fin fredag. God natt fra Margareth.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...