om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 15. mai 2012

Planter i trillebåra

 I kveld plantet jeg i trillebåra, ungene bruker den ikke lengre.

 Takløken som har stått i paviljongen, stemora, og en perleblomst som ikke har blomstret enda, er det den fylles med.

 Trillebåra er smurt i en oljebeis i flere år, og fått et nytt strøk nå også. Den er blitt godt brukt i mange år, tror den er 12 år gammel, det er en hobbysnekker som har laget den.


 Når plantene er plantet og vannet, strør jeg på et godt lag av skjellsand.

 Noen skjell og sanden gjør at blomstenes farge kommer tilrette.

<3

 Tenner opp i bålpanna på kveldstid = kos

 .....og lys, må bare være med.


Klem!

5 kommentarer:

  1. Sååå flott du har plantet i trillebåra:)
    Og bålkos er jo bare herlig...
    Koslige bilder du viser:)

    SvarSlett
  2. Heisan.
    Dette såg jo berre flott og kjekt ut. Ingenting er som bålkos !
    Ha det godt.

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen inne hos meg.Herlig å titte inn hos deg.
    Åååå,så mye flott du har i hagen.Trillebår,nydelig bord og fine vegghyller av rekved.Rekved er jeg også en samler av,men finner ikke slike store flotte ting som du har.
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!

    Så flott den trillebåren er! En sånn skulle jeg gjerne hatt også:-)

    Ha en fortsatt fin onsdag!

    SvarSlett
  5. Så fin trillebår, og så koselig du gjør det med bål og lys. I hagen din må da alle trives. :) Takk for koselig kommentar hos meg, og en god 17. mai ønskes deg. Anne Kari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...