om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 21. mai 2012

En flott tur. Men korr har vi vorri hænn.

 Ei tue med jøksyre oppå ein stein, var et vakkert skue.

 Ho va så stor å rein, artig å komma over den.

 Julie Elise og Ingrid Lavina, et fjell i bakgrunnen med snø.

 Her va det bra jupt, med rækster.

 Ein dam, og Ingrid Lavina ælaske vattn. Et flott speilbilde.

 Artig å gå i fjæra, finn så mytji rart.

 Fiiiin sand.

Litt kaldt ut i skyggen, men godt i sola. No ska vi heim å værm oss.

Koseli på tur.

Kansje det e nån som veit korr vi har vorri hænn.


2 kommentarer:

  1. Så flott natur vi har by på i Norge. Jeg må nok bare tippe at dette er i Namsos traktene:-) . Her har du mye flott divved til prosjektene dine. Så ut til at dette var en riktig kos tur!

    SvarSlett
  2. Herlig tur dere var på, ja naturen her til lands har mye å by på:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...