om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 5. september 2013

Små øyeblikk, blir som store....

 Det kan ikke være mulig.........og det er det ikke.....En liten kvist av 'gåsunger' hadde festet seg til Gullranken, det såg så vakkert ut....

 Flere av de små plantene av Susanne, har nå startet blomstringen, vakkert....

 Sorte øyet

 Klokkeranken slynger seg tettere og tettere i rundt Innsektshotellet.

 Små mirakler vi nesten ikke legger merke til, men de er der overalt... Klokkerankens klatre tråer.

 Lampa av drivved har også fått besøk av klokkeranken.

Hmm hmm, Her har noen av mine barn vært.........spørs om denne må lages ferdig slik de har tenkt...... Ikke rart om de blir litt smittet av engleproduksjonen her i gården....

3 kommentarer:

  1. Hei Kristin. Susanna med det sorte øye stortrives inne også. Jeg har hatt mine siden tidlig sommer og de blomstrer uavbrutt :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint. Likte barnas kunst ;-)

    SvarSlett
  3. Mange fine, små og store mirakler.
    Så fint insektshotellet ditt ble med klokkeranke slyngende rundt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...