om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 3. september 2013

Vi noterer september i hagen, det er høst.

 To søte engler såg dagens lys i dag, hvite vinger fikk de ikke, men søte allikevel.

 Flott med høstfarger nå i september.

 Fuksiaen min har fått hedersplassen i dag, imot kvelden skal jeg tenne lys i lykta.

 Blodbegret har fått igang frøproduksjonen nå, og det i massevis.

 Med 13 grader i hagen, når jeg tyvetallet under taket, med varme i bålpanna.

Masse kosetid i hagen.

5 kommentarer:

  1. for noen flotte engler, disse var veldig sjarmerende :) Må nok sjekke ut bloggen din bedre :)
    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du liker det du ser, kos deg gjerne hos meg.

      Slett
  2. Hei! Det er så utrolig koselig i utestua deres. Her kan dere kose dere langt utover høsten. Vi har også bålpanne og det gjør det så lunt og koselig.

    Ønsker deg en fin kveld. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Vivi. Bruker masse tid her inne, forlenger nok sommeren med en månedes tid, nå på høsten. Godt når vi holder varmen, en fin kveld til deg også Vivi :)

      Slett
  3. Hei - så koselig - her må det være deilig å tilbringe sommeren!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...