om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 17. september 2013


 Ønsker å dele et bildeskred med Englebilder, dette har vært en flott dag <3

 Synes englene passer overalt hvor jeg har blomster ute <3

 Soler seg i solveggen <3

 Disse var ute i det flotte sommerværet, vi hadde i midten av mai <3

 <3

 I steinbed, midt i blomstringen. Dette er profilbildet til min hageside på facebook. den heter Tove Kristins Hage, lik siden om du vil.

 Kos i hekken, også midt i blomstringen. <3

 Dette var tidlig i mai, i Løvetann-blomstringen <3

Tilbake i kassen sin, det er der den trivdes best. 
I kveld passeres 90 000 tusen klikk på blogg-siden min. Tusen Takk til DEG <3

Skulle gjerne gitt 90 000 klemmer til dere.

2 kommentarer:

  1. Så flott Tove Kristin.
    Jeg sendte en link om deg til min venninne for hun trengte litt kreative impulser og du er den rette.

    Flotte ting du har laget, jeg er imponert.
    Maritklem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå det var pent sagt, Tusen takk for gode ord. Håper din venninne koser seg her inne :)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...