om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 11. mars 2013

 Nedsnødde planter på arbeidsbordet
 
 Snøen laver ned, rekner med at den skal vare til påske, det hadde vært flott.
 
 Kos å sitte ute med levende lys.
 
 Nedsnødde Erikaer på garasjetaket, plantene har stått på taket helt siden oktober, og snart, snart skal de byttes ut, det gleder jeg meg til. Men fram til da, så pynter jeg opp med litt lys imellom krukkene på taket.
 
 Det snør og snør og snør.
 
 Får ta bild uten blitz, mye mere koselig.
 
Englejenta har fått snø på vingene sine i dag, men danser like bra for det.
 
Nå kan jeg sitte ute med håndarbeide, snakk om kos.
 
 
Klem!
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...