om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 10. mars 2013

Drivved engel

 
 Ryddet litt på arbeidsrommet mitt, og der lå det små biter drivved, som ble til en engel.
 
 Tok den med ut, slik at den kunne danse i den blå timen.
 
 Den er bare 20 cm høy, fra topp til tå.
Kjolen svinger seg rundt henne.....
 
 Perleblomst passer i det blå lyset.


Rart å tenke på...den hadde ligget rett foran øynene mine hele tiden....vel å merke i flere små deler da.
 
Helga er snart over og vi stårstraks, i ei ny og ubrukt uke....igjen....
 
KLEM!

3 kommentarer:

  1. Å så søt og fin den ble da, du ser det du Tove Kristin.
    God kveld fra Marit.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselige ord hos meg!! De varmer!!
    Så kreativ og artig denne englen var da! Ja, det gjelder å se mulighetene, ikke sant?
    Spennende å kikke i bloggen din! Ønsker deg en strålende uke!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Så utrolig vakker engel!!
    Tenk at driv-ved kan bli til noe så flott:)
    Takk for din koselige kommentar!

    Titter gjerne innom deg igjen,her var det masse kreativitet:)

    God ny uke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...