om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 23. mars 2013

Pusler litt i paviljongen.

 Ordne meg til påske... Sola hadde forsvunnet på den andre siden av huset når vi var ferdig.
 
 Slik var utgangs-punktet, ville ha en brekk på taket slik at paviljongen ikke fylles med snø-føyka hele tiden.
 
 Forlenger taket litt og brekker det nedover, slik var det når mannen kom heim......overasket kanskje, han bare lo......
 
 Vinduene på plass, disse er gjenbruk, fikk dem av ei venninne som skiftet dem ut....så heldige meg. Takk til Elin.
 
 Med disse vinduene tror jeg vi kan spare møblene, når det regner bortover.
 
 Vart jo en koselig vinduspost jo.
 
Litt forandrig ble det, når taket ble forlenget, nå slipper jeg å springe ut og inn med puter og matter utover våren,
gledings


Så nå folkens,  nå blir det iskaffe og god påske.
 
 

2 kommentarer:

  1. Du er så heldig som har denne paviljongen. Kjempe flott uteplass, og du gjør det jo så koselig.
    Kos deg ute i vårsola i påsken. Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott, en skikkelig koselig uteplass og kreativt laget. Me like :)) Ønsker deg også en glad påske :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...