om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 12. januar 2014

Jaja, sånn kan det gå....å æ like det!

 Endelig har jeg fått lagd speilet. Drivved speil. Et slikt speil hadde noen laget av en 'trommel' og jeg måtte prøve å lage et selv.

 Stort speil, å jeg liker det. og synes det ble flott, og smiler for meg selv. Så flink jeg har vært. Bare må skryte av meg selv nå, det å gjøre det du tenker på, og så å få det til. JEPP!

 Inne rundt speilet har jeg festet strimler av persienere. Aner ikke hvorfor jeg har gjemt på disse i alle åra, jaja, nyttige ble de...

 Opphenget skal ordnes bedre, måtte bare prøve-henge det. Speilet ble, 120 cm i diameter med karmen.

 Har aldri vist det, men jeg har en drivved-stol, også.

 Det ble litt andeledes :)


Skal lage et til, har startet faktisk.

Skryteklem!

1 kommentar:

  1. Det ble skikkelig flott.
    Du har all grunn til å skryte av deg selv!!

    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...